fbpx

שאלות ותשובות

מהי עלות יועץ משכנתאות?

במקרה של יועץ משכנתאות השאלה כמה עולה, היא שאלה גדולה ורחבה משמעותית ויש צורך לפרק אותה מעט.

המחיר יכול לנוע בין 7,500 ש”ח לפני מע”מ ולהגיע למעלה מ30,000 ש”ח לתיק מורכב המכיל ריבוי לווים, נכס עם בעיות רישום, לווים מסורבים או עם ריבוי הכנסות בתיק שמוגש לחברות חוץ בנקאיות.

בדרך כלל ללקוחות סטנדרטיים, של זוג שכירים עם 2 משכורות ועם וותק תעסוקתי מתאים וללא מורכבות משפטית המחיר ינוע סביב ה8,000 ש”ח פלוס מע”מ והוא כולל שלל שירותים ומעטפת ליווי מלאה מההתחלה ועד הסוף כולל מעקב ובקרה בסיום התיק.

ההתמקדות בסוגיית מחיר יועץ המשכנתאות שגויה ומיסודה והשאלה הנכונה שיש לשאול היא:

ניתן לדבר על היתרונות הברורים והמובנים כגון :

  • חסכון בזמן עצבים וטרטור
  • חסכון כספי בסך מחיר הכסף
  • ניצול ייעול ומיצוי פוטנציאל הלקוח
  • הסתכלות רחבה על כלל היבטי הלקוח אשר מאפשרת יצירת צמיחה כלכלית
  • שקט נפשי מעקב ומקרה על חוב גדול שיש לנהל
  • פתרונות היקפיים ברמת המעטפת כגון ביטוחים והיבטי מיסוי
  • איכות התוצאה תהיה משופרת משמעותית משל לקוח קצה לאור כוח הקנייה של יועץ ועוד

יש לקרוא ולהבין לעומק מה היתרונות של יועץ משכנתאות ולמה צריך בכלל כזה, כדי לקבל החלטה האם ישנה כדאיות בשימוש ביועץ משכנתאות.

התשובה החד משמעית היא כן. יועץ משכנתאות פרטי הוא השקעה ולא הוצאה, כאשר נכנסים לעומק מורכבות המוצר הנקרא משכנתא ( ניתן לקרוא הסבר מעמיק על משכנתא כאן.) מבינים שמשכנתא מהווה תשלום חודשי שוטף וההוצאה הגדולה ביותר של משק הבית בכל חודש. משכנתא היא למעשה רכישת סכום חד פעמי גדול אשר שווה לעשרות שנות עבודה, ולכן כל הורדת שברי אחוז בריביות המשכנתא עשויה לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים.

כמו כן ניגוד האינטרסים המובנה בין יועץ משכנתאות בנקאי ללקוח, מובנה מובהק וברור ולכן שימוש ביועץ משכנתאות פרטי מומלץ הוא השקעה כדאית מאוד ולא הוצאה, אלא השקעה שמטרתה חסכון מהותי בזמן, ריצות, מעורבות ומורכבות ובעיקר הרבה הרבה כסף ושקט נפשי .

לקריאת הסבר על יועץ משכנתאות מומלץ לחץ כאן

לקריאת הסבר על מחיר יועץ משכנתאות לחץ כאן.

פייסבוק
טוויטר
אימייל

זקוק לסיוע?

פנה אלינו!

אתה בטוח שאתה רוצה לעזוב?

אנחנו רק מזכירים שתוכל לקבל בלחיצת כפתור ייעוץ ללא התחייבות. אתה מוזמן  למלא את הפרטים ולהירשם חינם לקבלת עדכונים שוטפים ישירות אליך

דילוג לתוכן